Most active topics
Most Viewed Topics
Social bookmarking
Pastrati adresa Ghidul profesorului istet pe site-ul dvs. de bookmarking social
Bookmark and share the address of PEREGRINARI PE MELEAGURI DE TEI(U) on your social bookmarking website
Campanie pt.denormalizarea consumului de tutun pentru un stil de viata sanatos
Sat Sep 04, 2010 6:00 am by profesor, Corina Ciobanu
Societatea Română de Pneumologie alături de Pfizer România, cu sprijinul asociației Aer Pur România și al RPFR- Rețelei pentru Prevenirea Fumatului din România anunță lansarea unei campanii de informare pe tema renunțării la fumat prin tratament.
Campania se derulează atât în mediul online, pe site-ul www.naepop.ro, cât și în social media.
Site-ul il prezinta pe Nae Pop, un om care nu poate …
[ Full reading ]
Campania se derulează atât în mediul online, pe site-ul www.naepop.ro, cât și în social media.
Site-ul il prezinta pe Nae Pop, un om care nu poate …
[ Full reading ]
Comments: 1
Log in
Vremea
Statistics
We have 50 registered usersThe newest registered user is franceska279
Our users have posted a total of 483 messages in 444 subjects
Regulament Activitatea 3
PEREGRINARI PE MELEAGURI DE TEI(U) :: Proiect National "e-Vacanță!", ediția a VII-a :: ACTIVITATEA 3 – ESEU DE IARNĂ
Page 1 of 1
Regulament Activitatea 3
ACTIVITATEA 3 – ESEU DE IARNĂ
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 3 – 25 ianuarie 2012
Activitatea este dedicată elevilor și constă în realizarea unor eseuri cu tema "TIC și expedițiile polare: trecut, prezent și viitor”. Aceste eseuri vor reflecta modul în care elevii au identificat modalitățile de utilizare TIC în cadrul acestui tip de expediție, beneficiile aduse de TIC în creșterea securității expedițiilor efectuate în medii ostile, precum și motivele pentru care unele dintre expedițiile organizate în prezent sunt, în continuare, aventuri neasistate tehnologic.
Fiecare eseu va fi realizat, în mod colaborativ, de grupuri formate din doi-trei elevi. Elevii se vor documenta în legătură cu istoricul expedițiilor polare, din perspectiva modului în care exploratorii au avut acces/au utilizat tehnologiile TIC în timpul expediției. Resursele web identificate de elevi pe parcursul documentării vor fi incluse în eseu, sub forma referințelor bibliografice.
Elevii vor analiza rolul tehnologiilor TIC în asigurarea succesului expedițiilor polare. De asemenea, se vor putea identifica expediții polare neasistate tehnologic și se vor realiza comentarii asupra motivelor pentru care astfel de expediții sunt organizate în prezent. În cadrul eseului, elevii vor putea comenta, de asemenea, modul în care tehnologiile TIC vor influența, în viitor expedițiile polare.
Pentru elaborarea eseurilor vor fi utilizate pagini wiki, cu funcție de istoric al modificărilor. Dezbaterile referitoare la conținut vor fi realizate în cadrul unor forumuri, deschise special pentru această activitate.
La realizarea acestei activități se vor parcurge următorii pași:
-Stabilirea grupurilor de lucru;
-Documentarea privind istoricul expedițiilor polare, din perspectiva modului în care exploratorii au avut acces/au utilizat tehnologiile TIC în timpul expediției. Pentru documentare se vor utiliza resurse web.
-Analiza rolului tehnologiilor TIC în asigurarea succesului expedițiilor polare, analiza modului în care tehnologiile TIC influențează în prezent și pot influența, în viitor, expedițiile polare.
-Redactarea, în mod colaborativ, a eseurilor, utilizând pagini wiki și forumuri. La finalizarea eseului, poate fi organizat un sondaj de opinie online, în scopul identificării reacțiilor/aprecierilor colegilor din școală și din alte colectivități față de eseu. Rezultatele sondajului pot fi prezentate într-o anexă a eseului.
-Selectarea de către comisia locală a celui mai bun eseu (eseul câștigător), care urmează să fie încărcat în portalul www.ecomunitate.ro.
Pentru realizarea activității se recomandă utilizarea următoarelor aplicații și medii de lucru:
-pagini wiki, în spații precum:www.wikispaces.com, www.pbworks.com,www.SeedWiki.com,ro.wikipedia.org.
-Answergarden, pentru obținerea de feedback pentru o topică propusă;
-DotVoting, aplicație pentru realizarea de forumuri în vederea votării unor topici propuse, cu facilități de vizualizare grafică a rezultatelor;
-Zoomerang, aplicație pentru realizarea de sondaje online;
-SurveyMoney, aplicație pentru realizarea de sondaje online.
Comisia locală va selecta cel mai bun eseu (eseul câștigător), care să fie încărcat pe portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 3.
Eseurile realizate de școala participantă trebuie să respecte următoarele cerințe de structură:
-maxim 2000 de cuvinte
-minim 2 secțiuni, precum: „Istoricul expedițiilor polare, cu și fără TIC”, „TIC în expedițiile polare din zilele noastre”, „Depinde viitorul expedițiilor polare de TIC?”;
-o anexă, în care să se menționeze instrumentele TIC utilizate la realizarea eseului și, eventual rezultatele sondajului de opinie online;
-minim 5 referințe ale unor resurse web relevante pentru tema eseului.
Criteriile minime de realizare a activității sunt:
-Pagina wiki utilizată la elaborarea eseului declarat câștigător;
-Forumul de dezbateri utilizat la elaborarea eseului declarat câștigător;
-Eseul declarat câștigător, respectând cerințele de structură precizate.
Eseul declarat câștigător, în format MS Word (format A4, TNR 12, la un rând, margini 2cm) va fi încărcat, în portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 3.
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 3 – 25 ianuarie 2012
Activitatea este dedicată elevilor și constă în realizarea unor eseuri cu tema "TIC și expedițiile polare: trecut, prezent și viitor”. Aceste eseuri vor reflecta modul în care elevii au identificat modalitățile de utilizare TIC în cadrul acestui tip de expediție, beneficiile aduse de TIC în creșterea securității expedițiilor efectuate în medii ostile, precum și motivele pentru care unele dintre expedițiile organizate în prezent sunt, în continuare, aventuri neasistate tehnologic.
Fiecare eseu va fi realizat, în mod colaborativ, de grupuri formate din doi-trei elevi. Elevii se vor documenta în legătură cu istoricul expedițiilor polare, din perspectiva modului în care exploratorii au avut acces/au utilizat tehnologiile TIC în timpul expediției. Resursele web identificate de elevi pe parcursul documentării vor fi incluse în eseu, sub forma referințelor bibliografice.
Elevii vor analiza rolul tehnologiilor TIC în asigurarea succesului expedițiilor polare. De asemenea, se vor putea identifica expediții polare neasistate tehnologic și se vor realiza comentarii asupra motivelor pentru care astfel de expediții sunt organizate în prezent. În cadrul eseului, elevii vor putea comenta, de asemenea, modul în care tehnologiile TIC vor influența, în viitor expedițiile polare.
Pentru elaborarea eseurilor vor fi utilizate pagini wiki, cu funcție de istoric al modificărilor. Dezbaterile referitoare la conținut vor fi realizate în cadrul unor forumuri, deschise special pentru această activitate.
La realizarea acestei activități se vor parcurge următorii pași:
-Stabilirea grupurilor de lucru;
-Documentarea privind istoricul expedițiilor polare, din perspectiva modului în care exploratorii au avut acces/au utilizat tehnologiile TIC în timpul expediției. Pentru documentare se vor utiliza resurse web.
-Analiza rolului tehnologiilor TIC în asigurarea succesului expedițiilor polare, analiza modului în care tehnologiile TIC influențează în prezent și pot influența, în viitor, expedițiile polare.
-Redactarea, în mod colaborativ, a eseurilor, utilizând pagini wiki și forumuri. La finalizarea eseului, poate fi organizat un sondaj de opinie online, în scopul identificării reacțiilor/aprecierilor colegilor din școală și din alte colectivități față de eseu. Rezultatele sondajului pot fi prezentate într-o anexă a eseului.
-Selectarea de către comisia locală a celui mai bun eseu (eseul câștigător), care urmează să fie încărcat în portalul www.ecomunitate.ro.
Pentru realizarea activității se recomandă utilizarea următoarelor aplicații și medii de lucru:
-pagini wiki, în spații precum:www.wikispaces.com, www.pbworks.com,www.SeedWiki.com,ro.wikipedia.org.
-Answergarden, pentru obținerea de feedback pentru o topică propusă;
-DotVoting, aplicație pentru realizarea de forumuri în vederea votării unor topici propuse, cu facilități de vizualizare grafică a rezultatelor;
-Zoomerang, aplicație pentru realizarea de sondaje online;
-SurveyMoney, aplicație pentru realizarea de sondaje online.
Comisia locală va selecta cel mai bun eseu (eseul câștigător), care să fie încărcat pe portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 3.
Eseurile realizate de școala participantă trebuie să respecte următoarele cerințe de structură:
-maxim 2000 de cuvinte
-minim 2 secțiuni, precum: „Istoricul expedițiilor polare, cu și fără TIC”, „TIC în expedițiile polare din zilele noastre”, „Depinde viitorul expedițiilor polare de TIC?”;
-o anexă, în care să se menționeze instrumentele TIC utilizate la realizarea eseului și, eventual rezultatele sondajului de opinie online;
-minim 5 referințe ale unor resurse web relevante pentru tema eseului.
Criteriile minime de realizare a activității sunt:
-Pagina wiki utilizată la elaborarea eseului declarat câștigător;
-Forumul de dezbateri utilizat la elaborarea eseului declarat câștigător;
-Eseul declarat câștigător, respectând cerințele de structură precizate.
Eseul declarat câștigător, în format MS Word (format A4, TNR 12, la un rând, margini 2cm) va fi încărcat, în portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 3.
Similar topics
» Regulament Activitatea 1
» Regulament Activitatea 2
» Regulament Activitatea 5
» Regulament Activitatea 7
» Regulament Activitatea 6
» Regulament Activitatea 2
» Regulament Activitatea 5
» Regulament Activitatea 7
» Regulament Activitatea 6
PEREGRINARI PE MELEAGURI DE TEI(U) :: Proiect National "e-Vacanță!", ediția a VII-a :: ACTIVITATEA 3 – ESEU DE IARNĂ
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|