Most active topics
Most Viewed Topics
Social bookmarking
Pastrati adresa Ghidul profesorului istet pe site-ul dvs. de bookmarking social
Bookmark and share the address of PEREGRINARI PE MELEAGURI DE TEI(U) on your social bookmarking website
Campanie pt.denormalizarea consumului de tutun pentru un stil de viata sanatos
Sat Sep 04, 2010 6:00 am by profesor, Corina Ciobanu
Societatea Română de Pneumologie alături de Pfizer România, cu sprijinul asociației Aer Pur România și al RPFR- Rețelei pentru Prevenirea Fumatului din România anunță lansarea unei campanii de informare pe tema renunțării la fumat prin tratament.
Campania se derulează atât în mediul online, pe site-ul www.naepop.ro, cât și în social media.
Site-ul il prezinta pe Nae Pop, un om care nu poate …
[ Full reading ]
Campania se derulează atât în mediul online, pe site-ul www.naepop.ro, cât și în social media.
Site-ul il prezinta pe Nae Pop, un om care nu poate …
[ Full reading ]
Comments: 1
Log in
Vremea
Statistics
We have 50 registered usersThe newest registered user is franceska279
Our users have posted a total of 483 messages in 444 subjects
Hai pe net! 2012
Page 1 of 1
Hai pe net! 2012
Hai pe net!
Fundația EOS cu susținerea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale și a Consorțiului Alianța Digitală pentru România, lansează în perioada 26 – 30 martie campania Hai pe net! 2012
Hai ne net! este o campanie națională de incluziune digitală organizată de Fundația EOS Romania în parteneriat cu telecentre, biblioteci, școli, PAPI și alte organizații și instituții dedicate alfabetizării digitale în Romania.
Anul acesta campania îți propune să aducă online peste 10.000 de utilizatori noi, oameni care fie nu au folosit niciodată internetul, fie oameni care învață să folosească e-servicii noi (ex. cumpărături sau plăți online, cursuri de formare profesională online, participare în comunități sociale virtuale).
Temele Hei pe net! 2012 vor face referire la:
Îmbătrânire activă
•Creșterea șanselor de angajare a tinerilor
•Participare civica
•Învățare inter-generații
•Servicii online pentru cetățeni
În ediția trecută care a avut loc în săptămâna 28 Februarie – 5 Martie 2011, în țara noastră, cu sprijinul a peste 500 de telecentre (e-centre, Biblioteci publice, Puncte Acces Public la informație și ONG-uri), au fost atrase în campanie un număr de 16961 de participanți, lucru care a calificat România pe un onorabil loc 3 în cadrul campaniei la nivel European.
Dimensiunea europeană în 2012
Hai pe net! 2012 este o campanie inițiată la nivel European de către Telecentre-Europe, o rețea de suporteri ai incluziunii digitale. La nivel European, Campania este susținută de Microsoft, Liberty Global, Accenture, European Broadcasters Union și Comisia Europeană.
Fundația EOS cu susținerea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale și a Consorțiului Alianța Digitală pentru România, lansează în perioada 26 – 30 martie campania Hai pe net! 2012
Hai ne net! este o campanie națională de incluziune digitală organizată de Fundația EOS Romania în parteneriat cu telecentre, biblioteci, școli, PAPI și alte organizații și instituții dedicate alfabetizării digitale în Romania.
Anul acesta campania îți propune să aducă online peste 10.000 de utilizatori noi, oameni care fie nu au folosit niciodată internetul, fie oameni care învață să folosească e-servicii noi (ex. cumpărături sau plăți online, cursuri de formare profesională online, participare în comunități sociale virtuale).
Temele Hei pe net! 2012 vor face referire la:
Îmbătrânire activă
•Creșterea șanselor de angajare a tinerilor
•Participare civica
•Învățare inter-generații
•Servicii online pentru cetățeni
În ediția trecută care a avut loc în săptămâna 28 Februarie – 5 Martie 2011, în țara noastră, cu sprijinul a peste 500 de telecentre (e-centre, Biblioteci publice, Puncte Acces Public la informație și ONG-uri), au fost atrase în campanie un număr de 16961 de participanți, lucru care a calificat România pe un onorabil loc 3 în cadrul campaniei la nivel European.
Dimensiunea europeană în 2012
Hai pe net! 2012 este o campanie inițiată la nivel European de către Telecentre-Europe, o rețea de suporteri ai incluziunii digitale. La nivel European, Campania este susținută de Microsoft, Liberty Global, Accenture, European Broadcasters Union și Comisia Europeană.
- Attachments
Similar topics
» Deschiderea Anului Scolar 2011/2012
» Romania's entry for 2012- "Mi-e dor ...de tara mea"( I miss...my country")
» „Implementarea ideii de dezvoltare” (activitatea 6, faza 2)- Proiect National "e-Vacanta!"2011-2012
» Romania's entry for 2012- "Mi-e dor ...de tara mea"( I miss...my country")
» „Implementarea ideii de dezvoltare” (activitatea 6, faza 2)- Proiect National "e-Vacanta!"2011-2012
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|