PEREGRINARI PE MELEAGURI DE TEI(U)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SA PASTRAM ROMANIA CURATA!
Sa pastram Romania curata!
Social bookmarking

Social bookmarking reddit      

Pastrati adresa Ghidul profesorului istet pe site-ul dvs. de bookmarking social

Bookmark and share the address of PEREGRINARI PE MELEAGURI DE TEI(U) on your social bookmarking website

Campanie pt.denormalizarea consumului de tutun pentru un stil de viata sanatos

Sat Sep 04, 2010 6:00 am by profesor, Corina Ciobanu

Societatea Română de Pneumologie alături de Pfizer România, cu sprijinul asociației Aer Pur România și al RPFR- Rețelei pentru Prevenirea Fumatului din România anunță lansarea unei campanii de informare pe tema renunțării la fumat prin tratament.
Campania se derulează atât în mediul online, pe site-ul www.naepop.ro, cât și în social media.
Site-ul il prezinta pe Nae Pop, un om care nu poate …

[ Full reading ]

Comments: 1

Log in

I forgot my password

Vremea
RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Statistics
We have 50 registered users
The newest registered user is franceska279

Our users have posted a total of 483 messages in 444 subjects
April 2024
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Calendar Calendar


Proiectul National "e-Vacanta"- editia a VII-a

Go down

Proiectul National "e-Vacanta"- editia a VII-a Empty Proiectul National "e-Vacanta"- editia a VII-a

Post by profesor, Corina Ciobanu Mon Dec 12, 2011 1:09 am




8 Decembrie 2011 – 30 aprilie 2012
REGULAMENT
Proiectul “e-Vacanță!”, parte a Programului “Economia Bazată pe Cunoaștere” (EBC), este o competiție interșcolară inițiată de către Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, în calitate de organizator, în parteneriat cu Ministerul Educației, Cercetării Tineretului și Sportului.
Competiția se adresează școlilor participante la programul “Economia Bazată pe Cunoaștere” și reunește elevi din clasele primare și gimnaziale (I-VIII) din cele 229 de localități participante la acest program.
CADRU GENERAL
Competiția ”e-Vacanță!”, aflată la a șaptea ediție are ca scop consolidarea practicilor pozitive ale edițiilor anterioare și dezvoltarea unor activități complementare, caracterizate prin utilizarea creativă a calculatorului, comunicare și dezvoltare de competențe de practică pedagogică modernă.
Participarea activă a școlii la o serie de activități extra curriculare desfășurate pe timpul vacanțelor contribuie la creșterea coordonării la nivelul școlilor participante, la susținerea relației de colaborare cu celelalte școli din rețeaua proiectului Economia Bazată pe Cunoaștere și la extinderea bunelor practici în toate cele 229 de comunități înscrise în proiect.
De asemenea, proiectul își propune formarea unei comunități active și dinamice de cadre didactice și elevi, care să propage interesul pentru tehnologie în interiorul comunităților aparținătoare.
Prin colaborarea strânsă dintre participanții la proiect, se urmărește asimilarea noilor tehnici de folosire a calculatorului în educație și atragerea de noi utilizatori din mediul rural. Această competiție își propune, de asemenea, diseminarea rezultatelor obținute, la nivel național.
CONDIȚII DE PARTICIPARE
1. Participarea la competiție este liber consimțită și presupune înscrierea în competiție, prin înregistrarea în portalul www.ecomunitate.ro.
2. Au dreptul să se înscrie la competiție toate unitățile școlare din cele 229 de comunități participante la proiectul “Economia Bazată pe Cunoaștere”, interesate să se implice în activități inovative, bazate pe utilizarea instrumentelor TIC în procesul educațional și de promovare a utilizării TIC în comunitate.
3. În cadrul competiției ”e- Vacanță!”, ediția a VII-a, datorită duratei relativ mari de realizare a proiectelor (aproximativ cinci luni), activitățile au fost grupate în două faze. La sfârșitul primei faze, școala participantă va completa un raport intermediar de activitate, pe care îl va încărca pe portalul www.ecomunitate.ro.
4. Materialele realizate în cadrul proiectului, indiferent de faza în care au fost realizate, vor fi încărcate pe portalul www.ecomunitate.ro o singură dată, la finalizarea proiectului, împreună cu raportul final de proiect.
5. Toate activitățile incluse în cele două faze ale proiectului sunt obligatorii.
6. Pentru realizarea activităților proiectului, școala participantă va stabili o echipă de proiect, formată din 5-10 elevi și 2-4 cadre didactice din cadrul școlii. Se recomandă ca în echipa proiectului să fie implicați atât elevi din ciclul primar, cât și elevi din gimnaziu, care să lucreze împreună la realizarea diferitelor activități din proiect.
7. La realizarea activităților, școala participantă va utiliza numai aplicații software gratuite sau pentru care deține licență. Pentru acestea din urmă, la raportarea activitătilor va include declarația/dovada de deținere a licenței.
8. Școala EBC înscrisă la competiție poate implica în realizarea proiectului o școală non-EBC din comunitățile locale învecinate. În cazul implicării unui partener non-EBC, este obligatorie participarea acestuia la realizarea activității „Bursa ideilor de dezvoltare a comunității utilizând TIC” (activitatea 5, faza 2). Partenerul non-EBC poate contribui și la alte activități din cadrul proiectului „e-Vacanță!, fără a implica însă, în total, mai mult de 2-3 elevi și un cadru didactic. Proiectele realizate în colaborare cu o școală non-EBC vor beneficia de punctaj suplimentar.
9. Școala EBC înscrisă la competiție poate implica, pentru realizarea proiectului o școală din străinătate, cu care se află în colaborare. În cazul implicării unui partener internațional, este obligatorie participarea acestuia la realizarea activității „Bursa ideilor de dezvoltare a comunității utilizând TIC” (activitatea 5, faza 2). Partenerul internațional poate contribui și la alte activități din cadrul proiectului „e-Vacanță!, fără a implica însă, în total, mai mult de 2-3 elevi și un cadru didactic. Proiectele realizate în colaborare cu o școală din străinătate vor beneficia de punctaj suplimentar.
CALENDARUL COMPETIȚIEI „E-Vacanță!” , ediția a VII-a
Competiția „e-Vacanță!” , ediția a VII-a se desfășoară în perioada 8 decembrie 2011 – 30 aprilie 2012.
Etapele competiției „e-Vacanță! , ediția a VII-a sunt următoarele:
Activități Interval/
data Descriere
Lansarea competiției 8 decembrie 2011
Pregătirea participării și înscrierea la competiție
(activitatea 1, faza 1) 8 - 18 decembrie 2011 Școlile EBC interesate să participe la competiție vor realiza următorii pași:
Consultarea regulamentului competiției
Identificarea eventualilor parteneri non-EBC și/sau internaționali pentru participarea la competiție;
Constituirea echipei de proiect;
Emiterea deciziei interne de numire a comisiei locale;
Realizarea planului de proiect;
Încărcarea în portalul www.ecomunitate.ro a următoarelor categorii de informații:
Decizia internă de numire a comisiei locale (în pagina activității, din secțiunea „e-Vacanță!”);
Descrierea a minim două proiecte anterioare, altele decât proiecte de tip „e-Vacanță!” (în pagina școlii, din secțiunea „Comunități”)
Planul proiectului „e-Vacanță!” , ediția a VII-a (în pagina activității, din secțiunea „e-Vacanță!”).
Realizarea activității „Sărbătorile de iarnă în comunitate”
(activitatea 2, faza 1) 19 – 30 decembrie 2011 Presupune realizarea următorilor pași:
Stabilirea grupurilor de lucru
Proiectarea felicitărilor virtuale
Realizarea componentelor originale (fotografii, desene, înregistrări audio)
Realizarea felicitărilor virtuale, pe baza componentelor;
Crearea listelor de distribuție a felicitărilor
Distribuirea felicitărilor
Realizarea activității „Eseu de iarnă” (activitatea 3, faza 1) 3 – 25 ianuarie 2012 Presupune realizarea următorilor pași:
Stabilirea grupurilor de lucru
Documentare privind istoricul expedițiilor polare, din perspectiva modului în care exploratorii au avut acces/au putut utiliza tehnologiile TIC în timpul expediției și analiza impactului utilizării TIC asupra succesului acestor expediții;
Analiza modului în care tehnologiile TIC influențează în prezent și pot influența în viitor expedițiile polare;
Redactarea, în mod colaborativ, a eseurilor;
Selectarea celui mai bun eseu, care urmează a fi încărcat în portalul www.ecomunitate.ro.

Raportarea activităților realizate în prima fază (activitatea 4, faza 1) 26 -30 ianuarie 2012 Presupune realizarea următorilor pași:
Compararea planului de proiect, cu realizările efective, pentru activitățile 1, 2 și 3;
Identificarea problemelor întâmpinate în realizarea activită?ilor aferente primei faze a proiectului;
Stabilirea și descrierea (documentarea) lecțiilor învățate în prima fază a proiectului.
Realizarea activității „Bursa ideilor de dezvoltare a comunității utilizând TIC” (activitatea 5, faza 2) 1 Februarie - 11 martie 2012 Presupune realizarea următorilor pași:
Realizarea unei pagini Facebook a activității, pentru colectarea ideilor de dezvoltare;
Informarea elevilor și comunității cu privire la inițierea bursei de idei și solicitarea de contribuții;
Realizare de acțiuni de colectare a ideilor de dezvoltare;
Elaborarea unui raport privind eficacitatea acțiunilor de colectare a ideilor de dezvoltare;
Selectarea celor mai interesante trei idei de dezvoltare și elaborarea planurilor sintetice de implementare aferente;
Selectarea ideii de dezvoltare câștigătoare (care urmează să fie implementată).
Realizarea activității „Implementarea ideii de dezvoltare” (activitatea 6, faza 2) 12 martie - 22 aprilie 2012 Presupune realizarea următorilor pași:
Stabilirea echipei de implementare;
Identificarea stakeholderilor care pot contribui la implementarea ideii;
Detalierea planului de implementare;
Promovarea ideii de dezvoltare selectate;
Organizarea și realizarea activităților de implementare a ideii de dezvoltare;
Actualizarea paginii Facebook;
Evaluarea rezultatelor procesului de implementare a ideii de dezvoltare.
Raportarea finală „e-Vacanța!” și încărcarea materialelor realizate (activitatea 7, faza 2) 23 - 30 aprilie 2012 Presupune realizarea următorilor pași:
Compararea planului de proiect, cu realizările efective, pentru activitățile 5, 6 și 7;
Identificarea principalelor realizări;
Identificarea principalelor probleme;
Stabilirea și descrierea (documentarea) lecțiilor învățate în proiect.
Comisia centrală va realiza evaluarea finală a proiectelor, în perioada 7 mai – 6 iunie 2012. Lista câștigătorilor va fi afișată pe site-ul www.ecomunitate.ro în termen de 5 zile calendaristice de la data încheierii evaluării rezultatelor.
Premiile competiției „e-Vacanță!” , ediția a VII-a vor fi acordate în luna iunie 2012, în termen de maxim trei săptămâni de la afișarea listei câștigătorilor.
RESPONSABILITĂȚI ÎN ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA COMPETIȚIEI
Proiectul „e-Vacanță!”, ediția a VII-a se derulează la nivelul fiecărei unități școlare, fiind coordonat de directorul unității școlare respective și monitorizat de Unitatea de Management al Proiectului “Economia Bazată pe Cunoaștere”.
Pe durata competiției, unitățile școlare participante vor beneficia de sprijinul echipei de proiect și de suportul echipei locale de implementare a proiectului (Managerul RECL și Administratorul IT), astfel încât îndeplinirea activităților să se facă în cele mai bune condiții. Întrebările de clarificare și informațiile privind desfășurarea competiției ”e-Vacanță!” pot fi obținute la adresa eVacanta[at]ecomunitate[dot]ro.
Pe durata competiției, unitățile școlare participante vor beneficia de sprijinul Unității de Management a Proiectului și de suportul echipei locale de implementare a proiectului (Managerul RECL și Administratorul IT), astfel încât îndeplinirea activităților să se facă în cele mai bune condiții.
Responsabilități în organizarea și desfășurarea competiției „e-Vacanță!” , ediția a VII-a mai sunt deținute și de către facilitatori, comisiile locale și comisia centrală.
1.Facilitatorii EBC
Vor stimula interesul școlilor EBC de participare la competiție, prin informarea școlilor EBC despre beneficiile participării, respectiv: creșterea experienței în utilizarea TIC, premiile oferite în competiție, inițierea/consolidarea colaborărilor cu alte școli.
2. Comisia locală
Conducerea fiecărei școli se va implica în coordonarea locală a proiectului și va fi responsabilă de managementul activităților desfășurate în propria școală. Pentru aceasta, va numi prin decizie internă o comisie locală, formată din cadre didactice și directorul școlii. Această comisie va avea responsabilități de coordonare și evaluare.
Comisia locală trebuie să se asigure că au fost respectate condițiile de înregistrare în competiție, prin încărcarea documentelor solicitate în pagina scolii și prin actualizarea acestei pagini, prin încărcarea rapoartelor de proiect (intermediar și final) și a materialele realizate în proiect. Comisia locală va realiza avizarea tuturor activităților, verificând îndeplinirea criteriilor minime de realizare a activităților. De asemenea, comisia locală va realiza evaluarea preliminară a calității materialelor realizate, supervizând activitatea de încărcare în portalul www.ecomunitate.ro a celor mai bune materiale realizate.
3. Comisia centrală
Organizatorul va numi o comisie formată din reprezentanți ai Organizatorului și specialiști externi, care va fi responsabilă de evaluarea finală a proiectelor și desemnarea câștigătorilor.
EVALUAREA PROIECTELOR
Există două etape în evaluarea proiectelor realizate în cadrul competiției „e-Vacanță!” , ediția a VII-a și anume:
-Evaluarea preliminară, realizată de către comisiile locale
-Evaluarea finală, realizată de comisia centrală (juriul) competiției
1.Evaluarea preliminară
Răspunderea pentru calitatea și obiectivitatea evaluării preliminare revine comisiei locale din fiecare școală participantă și fiecărui profesor evaluator în parte. Comisia locală va realiza evaluarea calității materialelor realizate, supervizând totodată activitatea de încărcare pe portalul www.ecomunitate.ro a celor mai bune materiale realizate.
2.Evaluarea finală a proiectelor
Evaluarea proiectelor se realizează pe baza materialelor încărcate pe portalul www.ecomunitate.ro, cu aplicarea următoarelor două criterii:
• Utilizarea TIC în realizarea proiectului
• Implementarea proiectului
Criteriul Utilizarea TIC în realizarea proiectului este cel mai important criteriu de evaluare a performanțelor participanților la competiția ”e-Vacanță!”. Prin acest criteriu se stabilesc următoarele: gradul de utilizare a TIC și relevanța utilizării, în special pentru asigurarea caracterului colaborativ al activităților din proiect, calitatea și originalitatea materialelor realizate în proiect.
Criteriul Implementarea proiectului ajută la evaluarea modului în care proiectul a asigurat implicarea comunității locale, implicarea unor parteneri non-EBC și/sau internaționali și măsura în care managementul proiectului a fost realizat în mod corespunzător (a fost respectat calendarul de implementare, rapoartele de proiect au o calitate corespunzătoare și lecțiile învățate au fost documentate).
Punctajele vor fi acordate conform următoarei grile de evaluare:
Nr. crt. Criteriul de evaluare Aspectul evaluat Punctaj maxim
1 Utilizarea TIC în realizarea proiectului Gradul de utilizare a TIC și relevanța utilizării, în special pentru asigurarea caracterului colaborativ al activităților proiectului 10
Calitatea și originalitatea materialelor realizate în activitatea „Sărbătorile de iarnă în comunitate” (activitatea 2, faza 1) 10
Calitatea și originalitatea materialelor realizate în activitatea „Eseu de iarnă” (activitatea 3, faza 1) 10
Calitatea și originalitatea materialelor realizate în activitatea „Bursa ideilor de dezvoltare a comunității utilizând TIC” (activitatea 5, faza 2) 15
Calitatea și originalitatea materialelor realizate în activitatea „Implementarea ideii de dezvoltare” (activitatea 6, faza 2) 15
TOTAL criteriu 1 60
2 Implementarea proiectului Implicarea comunității locale 5
Partener non-EBC 5
Partener internațional 15
Managementul proiectului, respectiv: calitatea planului și a rapoartelor de proiect, respectarea calendarului de implementare, modul de documentare a lecțiilor învățate (activitatea 1, faza 1), (activitatea 4, faza 1), (activitatea 7, faza 2). 15
TOTAL criteriu 2 40
TOTAL 100
PREMIILE COMPETIȚIEI Valoarea premiilor pentru competiție este de 10.000 USD. Suma va fi alocată în felul următor:
-Premiul I – 5.000 USD
-Premiul II – 3.000 USD
-Premiul III – 2.000 USD
Premiile se acordă sub formă de obiecte. Premiile se acordă atât elevilor, cât și profesorilor.

DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR
FAZA 1
ACTIVITATEA 1 - Pregătirea participării și înscrierea la competiție
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 8 – 18 decembrie 2011
Activitatea 1 este realizată de școlile EBC interesate să participe la competiția „e-Vacanță!” , ediția a VII-a, și cuprinde pregătirea în vederea participării la competiție și înscrierea propriu-zisă.
a)Pregătirea participării la competiția ”e-Vacanță!” , ediția a VII-a
Școlile interesate să participe la competiția ”e-Vacanță!” , ediția a VII-a vor consulta regulamentul competiției și vor putea solicita clarificări la adresa: eVacanta@ecomunitate.ro.
Întrucât la evaluarea finală se acordă până la 20 puncte pentru implicarea în proiect a școlilor non-EBC și a școlilor din străinătate, se recomandă identificarea și implicare în proiecte a partenerilor non-EBC și internaționali.
Școlile EBC vor stabili echipa de proiect, ținând cont de limitele minime și maxime stabilite de regulament, respectiv 5-10 elevi și 2-4 cadre didactice. La constituirea echipei se va urmări implicarea atât a elevilor din ciclul primar, cât și a elevilor de gimnaziu. În stabilirea dimensiunii echipei, nu se iau în calcul partenerii non-EBC și/sau internaționali, întrucât limitele precizate se referă strict la dimensiunea echipei școlii EBC.
Conducerea școlii numește, prin decizie internă o comisie locală. Decizia de numire a comisiei locale va fi scanată și încărcată pe portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea „e-VACANȚĂ!”.
Școala EBC va stabili minim două proiecte anterioare (școlare, de parteneriat, extracurricular, etc.) în care au fost implicate, a căror descriere va fi încărcată pe portalul www.ecomunitate.ro, în pagina școlii, din secțiunea „Comunități”. Pentru proiecte anterioare de tip „e-vacanță!”, nu este necesară încărcarea descrierii în portal, deoarece acestea dispun deja de pagini dedicate în secțiunea școlii. Dacă școala nu are proiecte finalizate, altele în afara celor de tip „e-Vacanță!”, va fi încărcată o declarație pe proprie răspundere, semnată de directorul școlii și scanată, care să precizeze că unitatea școlară nu are proiecte care pot fi publicate în portalul www.ecomunitate.ro.
Școala EBC va elabora, de asemenea, un plan de proiect, în care se vor declara, în principal, următoarele: echipa proiectului, partenerii, perioadele de realizare a activităților, în cadrul intervalului recomandat, aplicațiile software care urmează să fie utilizate. La selectarea aplicațiilor, se vor avea în vedere recomandările incluse în descrierea activităților, din prezentul regulament.
Pentru a asigura un caracter colaborativ al activității de planificare a proiectului, se recomandă utilizarea următoarelor soluții software:
- pagini wiki, în spații precum: www.wikispaces.com, www.pbworks.com,www.SeedWiki.com ,ro.wikipedia.org.
-Google docs
-Chat-uri, precum: Yahoo Messenger, http://www.123flashchat.com/web-messenger-chat.html,http://www.chatzy.com/ , http://www.mebeam.net/
-bloguri, www.blogger.com,www.weblog.ro
-platforma colaborativă CollaborizeClassrom/
b)Înscrierea la competiția ”e-Vacanță!” , ediția a VII-a
Înscrierea în competiție se realizează online, prin intermediul portalului www.ecomunitate.ro, secțiunea “e-VACANȚĂ!”, prin încărcarea următoarelor documente:
-Decizia internă de numire a comisiei locale, formată din cadre didactice și directorul școlii;
-Descrierea a minim două proiecte anterioare sau a declarației pe proprie răspundere că unitatea școlară nu are proiecte care pot fi publicate în portalul www.eComunitate.ro;
-Planul proiectului „e-Vacanță!” , ediția a VII-a, avizat de Comisia locală.
click aici pentru a descărca planul de proiect
Termenul limită pentru încărcarea documentelor în portalul www.eComunitate.ro este 18 decembrie 2011, ora 24:00.
Fiecare școală va desemna o persoană responsabilă cu înregistrarea școlii participante și cu încărcarea materialelor realizate în portalul www.ecomunitate.ro. Detalii despre procedurile de lucru se găsesc în secțiunea „Proceduri de lucru cu portalul www.ecomunitate.ro”, componentă a prezentei metodologii.
Pentru a fi considerată înregistrată în competiție, o școală EBC trebuie să încarce, până la data limită, de 18 decembrie 2011, ora 24:00 cel puțin Decizia internă de numire a comisiei locale, semnată și scanată. Restul documentelor pot fi încărcate ulterior.
Școlile EBC care au încărcat în portalul www.ecomunitate.ro setul complet de documente de înscriere până la data de 15 decembrie 2011, ora 24:00 vor primi 5 puncte la evaluarea finală, la criteriul „Implementarea proiectului”, pentru managementul proiectului.
ACTIVITATEA 2 - SĂRBĂTORILE DE IARNĂ ÎN COMUNITATE
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 19 – 30 decembrie 2011
Activitatea este destinată elevilor și are drept scop formarea de competențe artistice (literare, grafice). Sarcina elevilor este de a realiza minimum două tipuri de felicitări virtuale. Fiecare model de felicitare trebuie să conțină elemente de creație proprie (originale), precum: desene realizate de elevi, fotografii reprezentative din comunitate, texte cu urările de sărbătoare, cântece originale, în spiritul sărbătorilor, dar și al culturii locale etc.
La realizarea fiecărui produs artistic trebuie să se asigure personalizarea componentelor, în raport de tipul destinatarului. Categoriile de destinatari admise sunt: persoane din cadrul școlii (elevi, prof), din primărie (primar, alte categorii de funcționari), din cadrul ONG-urilor (conducătorul organizației, alți membrii ai ONG-urilor), precum și agenții economici din cadrul comunității locale.
Produse artistice vor fi realizate de grupuri de 2 - 4 elevi, membrii ai echipei școlii.
Pentru realizarea acestei activități se vor parcurge următorii pași:
-Stabilirea grupurilor de lucru;
-Proiectarea felicitărilor virtuale;
-Realizarea componentelor originale (desene, fotografii, texte, componente audio etc.), prin care să se realizeze personalizarea felicitărilor. Nu sunt acceptate modele de felicitări care nu au minim 5 componente originale. Componentele trebuie să fie avizate de Comisia locală, înainte de includerea lor în modelele de felicitări.
-Realizarea felicitărilor virtuale (asamblarea componentelor). Modelele de felicitări vor fi avizate de Comisia locală, înainte de a fi distribuite.
-Crearea listelor de distribuție a felicitărilor;
-Distribuirea felicitărilor prin e-mail, pe baza listelor de distribuție. Pentru validarea realizării activității, la fiecare expediere, se vor menționa în BCC: următoarele adrese: eVacanta[at]ecomunitate[dot]roși adresa de e-mail a cel puțin unuia dintre membrii comisiei locale.
Pentru realizarea componentelor grafice ale felicitărilor, se recomandă utilizarea următoarelor aplicații:
-Paint, din suita Accessories, de la Windows
-Drawing for Childen,http://drawing.gamemaker.nl/
-Digital Drawn,http://www.digitaldrawn.nl/drawing/online.htm
-Livebrush, aplicație pentru desenare și prelucrarea imaginilor,http://www.livebrush.com/
Pentru realizarea componentelor audio ale felicitărilor, se se recomandă utilizarea următoarele aplicații:
-Audacity, pentru înregistrare și prelucrare sunete,http://audacity.sourceforge.net/
-Wavosaurm, editor de sunete,http://wavosaur.com/
-UJAM, platformă pentru realizarea de compoziții muzicale,http://www.ujam.com /
Pentru asamblarea componentelor și/sau expedierea felicitărilor se recomandă utilizarea următoarelor aplicații:
-Smilebox, pentru realizarea de compoziții pe bază de fotografii, desene, melodii, http://www.smilebox.com/
-Postcard, pentru combinarea elementelor grafice cu cele audio, precum și transmiterea felicitărilor prin e-mail,http://www.postcard.fm/
Se recomandă ca activitatea 2 să se realizeze în intervalul planificat, respectiv 19 – 30 decembrie 2011, astfel încât să existe modele de felicitări disponibile, atât pentru sărbătorile de Crăciun, cât și pentru cele de Anul Nou.
Criteriile minime de realizare a activității sunt:
-două modele de felicitări virtuale, fiecare adresându-se unei categorii diferite de destinatar. De exemplu, echipa unei școli participante va decide să realizeze un model de felicitare pentru funcționarii primăriei și un al doilea model pentru agenții economici din comunitate. O altă școală va decide să realizeze un model de felicitare pentru profesorii propriei școli și un model de felicitare pentru angajații unui ONG din localitate.
-dovada distribuirii felicitărilor virtuale (prin recepționarea felicitărilor la adresele de e-mail din BCC:, respectiv: efelicitari[at]ecomunitate[dot]ro și adresa de e-mail a cel puțin unuia dintre membrii comisiei locale)
În portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 2, se vor încărca toate componentele originale (desene, fotografii, texte, componente audio etc.) din modelele de felicitări realizate și avizate de către comisia locală.
ACTIVITATEA 3 – ESEU DE IARNĂ
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 3 – 25 ianuarie 2012
Activitatea este dedicată elevilor și constă în realizarea unor eseuri cu tema "TIC și expedițiile polare: trecut, prezent și viitor”. Aceste eseuri vor reflecta modul în care elevii au identificat modalitățile de utilizare TIC în cadrul acestui tip de expediție, beneficiile aduse de TIC în creșterea securității expedițiilor efectuate în medii ostile, precum și motivele pentru care unele dintre expedițiile organizate în prezent sunt, în continuare, aventuri neasistate tehnologic.
Fiecare eseu va fi realizat, în mod colaborativ, de grupuri formate din doi-trei elevi. Elevii se vor documenta în legătură cu istoricul expedițiilor polare, din perspectiva modului în care exploratorii au avut acces/au utilizat tehnologiile TIC în timpul expediției. Resursele web identificate de elevi pe parcursul documentării vor fi incluse în eseu, sub forma referințelor bibliografice.
Elevii vor analiza rolul tehnologiilor TIC în asigurarea succesului expedițiilor polare. De asemenea, se vor putea identifica expediții polare neasistate tehnologic și se vor realiza comentarii asupra motivelor pentru care astfel de expediții sunt organizate în prezent. În cadrul eseului, elevii vor putea comenta, de asemenea, modul în care tehnologiile TIC vor influența, în viitor expedițiile polare.
Pentru elaborarea eseurilor vor fi utilizate pagini wiki, cu funcție de istoric al modificărilor. Dezbaterile referitoare la conținut vor fi realizate în cadrul unor forumuri, deschise special pentru această activitate.
La realizarea acestei activități se vor parcurge următorii pași:
-Stabilirea grupurilor de lucru;
-Documentarea privind istoricul expedițiilor polare, din perspectiva modului în care exploratorii au avut acces/au utilizat tehnologiile TIC în timpul expediției. Pentru documentare se vor utiliza resurse web.
-Analiza rolului tehnologiilor TIC în asigurarea succesului expedițiilor polare, analiza modului în care tehnologiile TIC influențează în prezent și pot influența, în viitor, expedițiile polare.
-Redactarea, în mod colaborativ, a eseurilor, utilizând pagini wiki și forumuri. La finalizarea eseului, poate fi organizat un sondaj de opinie online, în scopul identificării reacțiilor/aprecierilor colegilor din școală și din alte colectivități față de eseu. Rezultatele sondajului pot fi prezentate într-o anexă a eseului.
-Selectarea de către comisia locală a celui mai bun eseu (eseul câștigător), care urmează să fie încărcat în portalul www.ecomunitate.ro.
Pentru realizarea activității se recomandă utilizarea următoarelor aplicații și medii de lucru:
-pagini wiki, în spații precum:www.wikispaces.com, www.pbworks.com,www.SeedWiki.com,ro.wikipedia.org.
-Answergarden, pentru obținerea de feedback pentru o topică propusă;
-DotVoting, aplicație pentru realizarea de forumuri în vederea votării unor topici propuse, cu facilități de vizualizare grafică a rezultatelor;
-Zoomerang, aplicație pentru realizarea de sondaje online;
-SurveyMoney, aplicație pentru realizarea de sondaje online.
Comisia locală va selecta cel mai bun eseu (eseul câștigător), care să fie încărcat pe portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 3.
Eseurile realizate de școala participantă trebuie să respecte următoarele cerințe de structură:
-maxim 2000 de cuvinte
-minim 2 secțiuni, precum: „Istoricul expedițiilor polare, cu și fără TIC”, „TIC în expedițiile polare din zilele noastre”, „Depinde viitorul expedițiilor polare de TIC?”;
-o anexă, în care să se menționeze instrumentele TIC utilizate la realizarea eseului și, eventual rezultatele sondajului de opinie online;
-minim 5 referințe ale unor resurse web relevante pentru tema eseului.
Criteriile minime de realizare a activității sunt:
-Pagina wiki utilizată la elaborarea eseului declarat câștigător;
-Forumul de dezbateri utilizat la elaborarea eseului declarat câștigător;
-Eseul declarat câștigător, respectând cerințele de structură precizate.
Eseul declarat câștigător, în format MS Word (format A4, TNR 12, la un rând, margini 2cm) va fi încărcat, în portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 3.
ACTIVITATEA 4 – RAPORTAREA ACTIVITĂȚILOR REALIZATE ÎN PRIMA FAZĂ
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 26 – 30 ianuarie 2012
La sfârșitul fazei 1, școlile participante vor elabora și încărca pe portalul www.ecomunitate.ro raport intermediar de implementare a proiectului. Termenul limită de încărcare a raportului intermediar este 30 ianuarie 2012, ora 24:00.
click aici pentru a descărca raportul intermediar
Școlile care au încărcat, pe portalul www.ecomunitate.ro, până la termenul limită precizat raportul intermediar vor primi 5 puncte la evaluarea finală, la criteriul „Implementarea proiectului”, pentru managementul proiectului.
Pentru realizarea raportului intermediar se vor parcurge următorii pași:
-Compararea planului de proiect, cu realizările efective, pentru activitățile 1, 2 și 3 din prima fază a proiectului; evidențierea celor mai importante abateri și identificarea cauzelor;
-Identificarea problemelor întâmpinate în realizarea activităților aferente primei faze a proiectului (de exemplu: indisponibilitatea participanților, lipsa de interes a stakeholderilor, dificultăți în utilizarea aplicațiilor software, probleme de funcționare a echipamentelor etc.), precum și modul în care au fost adresate aceste probleme;
-Stabilirea și descrierea (documentarea) lecțiilor învățate în prima fază a proiectului. Pentru aceasta, se recomandă utilizarea unor metode de stimulare a gândirii critice și inovative, precum: metode de autoevaluare, jurnal autoreflexiv, întâlniri debriefing.
Pentru realizarea activității se recomandă utilizarea următoarelor aplicații:
- Bubbl.us, aplicație pentru crearea diagramelor de brainstorming, https://bubbl.us/
- Gliffy, aplicație pentru crearea diagramelor de tip rețea, SWOT, Venn, organizaționale, fluxuri de lucru, http://www.gliffy.com/
- Thinklinkr, pentru crearea structurilor de documentelor, http://thinklinkr.com/
- Cmap, aplicație pentru crearea hărților conceptuale, http://cmap.ihmc.us/
Criteriul de realizare a acestei activității este raportul intermediar, elaborat de echipa proiectului și avizat de comisia locală. Raportul, în format MS Word (format A4, TNR 12, la un rând, margini 2cm) va fi încărcat, în portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 4.
FAZA 2
ACTIVITATEA 5 : BURSA IDEILOR DE DEZVOLTARE A COMUNITĂȚII UTILIZÂND TIC
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 1 februarie – 11 martie 2012
Activitatea își propune să stimuleze creativitatea elevilor în generarea unor idei de dezvoltare a comunității de bază TIC. Activitatea presupune utilizarea tehnologiilor Web 2.0, mai precis realizarea unei pagini Facebook pentru colectarea ideilor de dezvoltare.
Numele paginii Facebook va conține denumirea activității și a localității, de exemplu: www.facebook.com/BursaIdeilordeDezvoltareHangu
Pe parcursul deasfăsurării activitătii, pagina de Facebook va fi actualizată de către echipa de proiect, prin adăugarea de intervenții (post-uri), care să reflecte progresul înregistrat.
La realizarea acestei activități se vor avea în vedere diferite categorii de idei de dezvoltare a comunității pe baza TIC, precum: accesul la informația tehnico-științifică, dezvoltarea culturală, educația civică/cetățenie democratică, prin promovarea voluntariatului, acțiunilor de caritate, implicarea activă în societate, responsabilitatea socială, ecologie și protecția mediului, campanii antitutun/ antialcool/ de prevenire a traficului de persoane etc.).
Dacă în proiect este declarat un partener non-EBC și/sau internațional, atunci este obligatorie participarea acestuia/acestora la realizarea activității.
Pentru identificarea ideii de dezvoltare, vor fi organizate întâlniri ale echipei proiectului, de tip sesiuni de brainstorming. De asemenea, vor fi implicați și ceilalți elevi din școală, precum și membrii ai comunității locale, prin realizarea de întâlniri (inclusiv întâlniri online), anchete, focus grupuri etc.
În urma acestor acțiuni, elevii vor consemna, în pagina Facebook dedicată activității, toate ideile de dezvoltare relevante identificate, împreună cu modalitatea de identificare (tipul acțiunii prin care a fost identificată ideea de dezvoltare și tipul de participant care a lansat respectiva idee).
Echipa proiectului trebuie să elaboreze un raport privind eficacitatea acțiunilor de identificare a ideilor de dezvoltare. Raportul poate cuprinde, de exemplu, un grafic al evoluției numărului de idei identificate, pe baza căruia să se stabilească legătura dintre dinamica numărului de idei și programul acțiunilor de identificare a ideilor de dezvoltare.
După identificarea ideilor de dezvoltare, se vor organiza întâlniri (inclusiv online) ale echipei de proiect pentru analiza ideilor colectate și stabilirea celor mai interesante trei idei de dezvoltare. Se recomandă ca în procesul de analiză a ideilor de dezvoltare să fie implicate cât mai multe categorii de stakeholderi (elevii din școala EBC, care nu fac parte din echipa proiectului, elevii din alte școlile, cadrele didactice, părinții, alți membri ai comunității locale), astfel încât ideile de dezvoltare selectate să corespundă intereselor comunității și să obțină, ulterior, sprijin în procesul de implementare.
Echipa de proiect va elabora un plan sintetic de implementare pentru fiecare din cele trei idei de dezvoltare selectate. Un plan sintetic de implementare va include, în principal activitățile de implementare, cu duratele și responsabilitățile aferente. Planurile elaborate vor fi înaintate Comisiei locale, care va selecta ideia de dezvoltare care urmează să fie implementată.
Pentru realizarea activității „Bursa ideilor de dezvoltare a comunității utilizând TIC” se vor parcurge următorii pași:
- Realizarea și actualizarea paginii Facebook a activității, prin adăugarea de intervenții/post-uri;
- Informarea elevilor și comunității cu privire la inițierea bursei ideilor de dezvoltare și solicitarea de contribuții (promovarea bursei ideilor de dezvoltare);
- Realizare de acțiuni de identificare a ideilor de dezvoltare;
- Elaborarea unui raport privind eficacitatea acțiunilor de identificare a ideilor de dezvoltare;
- Selectarea celor mai interesante trei idei de dezvoltare și elaborarea planurilor sintetice de implementare aferente;
- Selectarea, de către Comisia locală, a ideii de dezvoltare câștigătoare (care urmează să fie implementată în comunitate).
Pentru realizarea paginii Facebook se recomandă utilizarea tutorialelor de la următoarele adrese:
http://www.gcflearnfree.org/facebook101
http://www.e-learn.ro/tutoriale/retele-sociale/facebook/167.htm
Pentru realizarea diferitelor acțiuni de identificare a ideilor de dezvoltare și pentru selectarea celor mai interesante trei idei de dezvoltare, se recomandă utilizarea următoarele aplicații și medii de lucru:
- Answergarden, pentru obținerea de feedback pentru o topică propusă,http://answergarden.ch
- DotVoting, aplicație pentru realizarea de forumuri în vederea votării unor topici propuse, cu facilități de vizualizare grafică a rezultatelor,http://www.dotvoting.org;
- Zoomerang, aplicație pentru realizarea de sondaje online,http://www.zoomerang.com/;
-SurveyMoney, aplicație pentru realizarea de sondaje online,www.surveymonkey.com/.
Criteriile minime de realizare a activității sunt:
- Pagina Facebook actualizată;
- Materialele prin care a fost promovată bursa ideilor de dezvoltare, altele decât pagina facebook (pliante, flyere, mesaje e-mail)
- Lista acțiunilor organizate pentru identificarea ideilor de dezvoltare. Această listă trebuie să evidențieze instrumentele TIC utilizate, precum și implicarea partenerului non-EBC și/sau internațional, dacă există.
- Raportul privind eficacitatea acțiunilor de identificare a ideilor de dezvoltare;
- Lista acțiunilor organizate pentru analiza ideilor și stabilirea celor mai interesante idei de dezvoltare. Această listă trebuie să evidențieze instrumentele TIC utilizate, precum și implicarea partenerului non-EBC și/sau internațional, dacă există.
-Documentul care consemnează decizia comisiei locale, prin care se stabilește ideea de dezvoltare câștigătoare (cea care urmează să fie implementată în comunitate). Documentul va avea anexat planul sintetic de implementare a ideii câștigătoare.
Materialele de promovare a bursei ideilor de dezvoltare, împreună cu documentele asociate activității, respectiv: listele acțiunilor organizate (pentru identificarea și analiza ideilor de dezvoltare), raportul privind eficacitatea acțiunilor de identificare a ideilor de dezvoltare, documentul comisiei locale, însoțit de planul sintetic de implementare a ideii de dezvoltare câștigătoare, vor fi încărcate în portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 5. Documentele vor fi încărcate, ca fișiere MS Word și/sau fișiere grafice, pentru documentele scanate.
ACTIVITATEA 6 – IMPLEMENTAREA IDEII DE DEZVOLTARE
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 12 martie – 22 aprilie 2012
Activitatea se adresează elevilor și profesorilor și are drept scop implicarea acestora în acțiuni care să contribuie la dezvoltarea comunității locale, utilizând TIC. Conținutul activității este determinat de ideea de dezvoltare selectată în cadrul Activității 5. Școala participantă la competiție va organiza o echipă de implementare, formată din elevi și prof. Aceștia trebuie să detalieze planul sintetic de implementare, elaborat în cadrul activității 5 și să aloce responsabilități clare de execuție diferiților participanți la proiect.
Echipa de implementare a ideii de dezvoltare are obligația de a asigura implicarea diferiților reprezentanți ai comunității locale (primărie, bibliotecă, reprezentanți ONG etc.). Pentru aceasta va fi realizată o listă a stakeholderilor, în care să se precizeze contribuția fiecăruia la implementarea ideii. De asemenea, ideea de dezvoltare va fi promovată de echipa proiectului, inclusiv prin pagina Facebook realizată în cadrul Activității 5.
Echipa de implementare va asigura, de asemenea, monitorizarea implementării ideii de dezvoltare și va actualiza periodic pagina Facebook, prin adăugarea de intervenții/post-uri.
La finalizarea procesului de implementare a ideii de dezvoltare va fi organizată o întâlnire (posibil online) pentru evaluarea rezultatelor implementării. La această întâlnire vor fi invitați să participe toți cei care au contribuit la implementarea ideii de dezvoltare precum și beneficiarii implementării ideii. În urma acestei întâlniri va fi elaborat un raport de evaluare a rezultatelor procesului de implementare a ideii de dezvoltare.
Pentru realizarea activității „Implementarea ideii de dezvoltare” se vor parcurge următorii pași:
– Stabilirea echipei de implementare;
– Identificarea stakeholderilor care pot contribui la implementarea ideii;
– Detalierea planului de implementare;
– Promovarea ideii de dezvoltare selectate;
– Organizarea și realizarea activităților de implementare a ideii de dezvoltare;
– Actualizarea paginii Facebook, prin adăugarea de intervenții/post-uri;
– Evaluarea rezultatelor procesului de implementare a ideii de dezvoltare.
Criteriile minime de realizare a activității sunt:
- Pagina Facebook actualizată;
- Materiale de promovare a ideii de dezvoltare, altele decât pagina Facebook (pliante, flyere, mesaje e-mail);
- Planul detaliat de implementare a ideii de dezvoltare;
- Lista stakeholderilor identificați în implementarea ideii de dezvoltare;
- Materialele prin care să se dovedească implementarea ideii de dezvoltare a comunității utilizând TIC;
- Raport de evaluare a rezultatelor implementării ideii de dezvoltare.
Toate materialele realizate în cadrul activității, respectiv: materialele de promovare, materialele care dovedesc implementarea ideii, planul detaliat de implementare, lista stakeholderilor și raportul de evaluare a rezultatelor implementării vor fi încărcate, în portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 6.
ACTIVITATEA 7 – RAPORTAREA FINALĂ ȘI ÎNCĂRCAREA MATERIALELOR REALIZATE
PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 23 – 30 aprilie 2012
În cadrul acestei activități, școlile participante vor elabora și încărca pe portalul www.ecomunitate.ro raportul final de proiect, referitor la modul în care au fost efectuate activitățile proiectului, împreună cu toate materialele realizate și celelalte documente solicitate, din ambele faze ale proiectului.
Termenul limită pentru încărcarea raportului final și a tuturor materialelor și documentelor solicitate este 30 aprilie 2012, ora 24:00. Școlile participante care nu respectă acest termen limită vor fi excluse din competiție.
Pentru realizarea raportului final, se vor parcurge următorii pași:
- Compararea planului de proiect, cu realizările efective, pentru activitățile 5, 6 și 7 din proiect; evidențierea celor mai importante abateri și identificarea cauzelor;
- Identificarea principalelor realizări obținute în proiect;
- Identificarea principalelor probleme cu care s-a confruntat echipa proiectului (de exemplu: indisponibilitatea participanților, lipsa de interes a stakeholderilor, dificultăți în utilizarea aplicațiilor software, probleme de funcționare a echipamentelor etc.), precum și modul în care au fost adresate aceste probleme;
- Stabilirea și descrierea (documentarea) lecțiilor învățate în proiect. Pentru aceasta, se recomandă utilizarea unor metode de stimulare a gândirii critice și inovative, precum: metode de autoevaluare, jurnal autoreflexiv, întâlniri debriefing.
click aici pentru a descărca raportul final
Pentru realizarea activității se recomandă utilizarea următoarelor aplicații:
- Bubbl.us, aplicație pentru crearea diagramelor de brainstorming,https://bubbl.us/
- Gliffy, aplicație pentru crearea diagramelor de tip rețea, SWOT, Venn, organizaționale, fluxuri de lucru,http://www.gliffy.com/
- Thinklinkr, pentru crearea structurilor de documentelor,http://thinklinkr.com/
- Cmap, aplicație pentru crearea hărților conceptuale,http://cmap.ihmc.us/
Criteriul de realizare a acestei activității este raportul final, precum și setul complet al materialelor realizate în proiect și al celorlalte documentelor solicitate în competiție.
Raportul final, în format MS Word (format A4, TNR 12, la un rând, margini 2cm) va fi încărcat, în portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activității 7.
Materialele realizate în cadrul diferitelor activități, împreună cu celelalte documentele solicitate vor fi încărcate în portalul www.ecomunitate.ro, în secțiunea “e-Vacanță!”, în cadrul activităților corespunzătoare.
PROCEDURI DE LUCRU CU PORTALUL www.ecomunitate.ro
a) Procedura de înregistrare*
* Această procedură se adresează persoanei desemnate din cadrul fiecărei școli participante la competiția “e-Vacanță!”, responsabilă de înregistrarea unității școlare la această competiție.
Nota: persoanele care au înregistrat materiale pentru competițiile „e-Vacanță!, edițiile anterioare sunt deja înregistrate în portal (nu este necesar să se reînregistreze) și după autentificare pot încărca materiale.
pentru înregistrare, trebuie parcurși următorii pași:

1.se accesează portalul ecomunitate la adresa www.ecomunitate.ro;
2.se apasă butonul de înregistrare din partea de sus a ecranului;
3.utilizatorul selectează căsuța: „sunt din comunitățile ebc”;
4.utilizatorul selectează căsuța: „mă înscriu pentru competiția e-vacanță!” , ediția a VII-a;
5.se completează toate câmpule formularului, inclusiv codul de validare;
6.se apasă butonul „înregistrare”;
7.se selectează o școală existentă sau se adaugă una nouă (completând informațiile solicitate).
validarea contului se va face în maxim 72 de ore de la înscriere, după ce datele sunt validate cu managerul sau administratorul local din comunitatea aparținătoare. după validare, se va primi un email de confirmare. Pentru orice problemă întâmpinată în procesul de înregistrare trebuie să trimiteți un print screen cu mesajul de eroare obținut la adresa eVacanta[at]ecomunitate[dot]ro
b) Procedura de încărcare a materialelor în portal*
* Această procedură se adresează persoanei desemnate din cadrul fiecărei școli participante la competiția “e-Vacanță!” , ediția a VII-a, responsabilă cu încărcarea în portal a materialelor ce fac obiectul evaluării.
1.persoana autorizată de școală va accesa portalul eComunitate la adresa www.ecomunitate.ro;
2.se va autentifica în portal, apăsând butonul Autentificare;
3.după autentificare, se va deschide pagina de administrare a proiectului „e-Vacanță!;
4.va selecta activitatea în care se încadrează materialele realizate;
5.va încărca materialele aferente respectivei activități (utilizatorul are posibilitatea de a șterge materialele încărcate anterior, în cazul în care acest lucru este necesar).
Notă: Materialele realizate vor fi încărcate (în format electronic), în portal, în secțiunea “e-VACANȚĂ!”, în cadrul activității corespunzătoare.
c)Procedura de încărcare a proiectelor anterioare în portal
Pentru a adăuga proiectele școlii în portalul eComunitate.ro vă rugăm să executați următorii pași:
1.Se acceseaza portalul www.ecomunitate.ro
2.Autentificați-vă folosind contul de tip Educație
3.Se navighează până în pagina comunității
4.Se selectează pagina Educație
5.Se selectează școala dvs.
6.Se afișează pagina școlii
7.Se selectează pagina Proiectele școlii
8.Se apasă butonul editează această pagină situat în dreapta sus sub numele utilizatorului.
9.Se afișează pagina în modul editare.
10.Se apasă butonul adaugă proiect
11.Se afișează caseta Adăugare pagină nouă.
a.Specificați numele paginii
b.Apăsați butonul Salvează
12.Se afișează pagina Prezentare proiect. În această pagină se completează datele despre proiect după cum urmează:
a.Nume proiect – numele proiectului
b.Obiective – obiectivele proiectului
c.Tip proiect – selectați din listă tipul proiectului, dacă valoarea nu se găsește în listă selectați Altele
d.Perioada – perioada de desfășurare a proiectului (alegeți data folosind calendarul)
e.Locul de desfășurare - locația unde s-a desfășurat proiectul
f.Detalii – alte informații despre proiect
g.În secțiunea Activitățile proiectului puteți să adăugați una sau mai multe activități desfășurate pe parcursul proiectului. Apăsați adaugă activitate pentru a adăuga o activitate
1.Specificați titlul activității, perioada de desfășurare și o descriere a activității prezentate
2.Apăsați butonul de salvare pentru a se înregistra activitatea
h.În secțiunea Beneficiarii proiectului specificați numarul, sexul și vârsta copiilor, părinților și cadrelor didactice care au beneficiat în urma proiectului. De asemenea puteți introduce la câmpul Alți beneficiari, alte persoane care au beneficiat de proiect.
i.În secțiunea Participanții la proiect specificați numarul, sexul și vârsta copiilor, părinților și cadrelor didactice care au participat la proiectul prezentat. De asemenea puteți introduce la câmpul Alți participanti, alte persoane care au participat la proiect.
j.Componenta TIC și Detalii – specificați informații despre componenta TIC care s-a aplicat în cadrul proiectului
k.În secțiunea Finațare se specifică următoarele câmpuri:
1.Costuri – costurile proiectului
2.Se selectează Resursele financiare din lista prezentată
3.Detalii – alte informații despre modul de finanțare al proiectului
l.În secțiunea Parteneri puteți să adăugați una sau mai mulți implicați în proiect.
Apăsați adaugă partener pentru a adăuga un partener:
1.Se specifică numele partenerului, se selectează tipul acestuia, se introduce adresa și detalii despre partenerul adăugat.
2.Se apasă butonul de salvare pentru a se înregistra partenerul
m.Rezultate – rezultatele proiectului prezentat
n.Indicatori – indicatorii proiectului
13.Se apasă butonul SALVEAZĂ pentru a se înregistra proiectul
La proiect puteți să creați și o galerie de imagini.
1.Specificați titlul imagini
2.Selectați imaginea pe care doriți să o încărcați
3.Apăsați butonul Salvează imagine.

DISPOZIȚII FINALE
Toate școlile participante la competiția „e-Vacanță!” , ediția a VII-a vor primi diplomă de participare.
Toate materialele rezultate ca urmare a derulării proiectelor înscrise în competiție și încărcate în portalul www.ecomunitate.ro, devin proprietatea MCSI.
MCSI își rezervă dreptul de a folosi materialele realizate în cadrul competiției „e-vacanță!”, sau părți din aceste materiale, în cadrul unor campanii promoționale.

profesor, Corina Ciobanu
profesor, Corina Ciobanu
Admin
Admin

Female Numarul mesajelor : 566
Varsta : 46
Localizare : Pitesti-ARGES
Puncte : 1332
Reputatie : 0
Data de inscriere : 2008-06-28

http://scoalateiuarges.ning.com/

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum